Saturday, November 3, 2012

Rimba Bara

Tak sangke nama group sebegini pelik pon leh gak menang tempat ke-3 tournament bowling utk project Ross tadi.

Tempat ke-3 je? Pehal citer tempat ke-3? Opkos la sebab aku dlm team tu... Kire hebat gak la dgn jatuhan pin sebanyak 886 utk 3 games. Tahniah utk aku, Syahnaz ngan Ustad. Hehe.

Tempat first group nama lain, tapi ahli lain sebab tukar last minute pasal ada yg tak datang. So first tu lead dgn 919 jatuhan pin. Second lak nama group je "Melongkang" tapi hebat gak la longkang2 pon bleh 907 jatuhan pin...

Team aku ni dpt no.3 kire nasib la kot sebab ada lagi 2-3 team dengan total jatuhan pin 800++. Gilanye tournament penah aku join. Happening abes arr... Tapi malangnye takde lak gamba kat aku sangat. Terlebih fokus sampai lupa bergambar. Haha.

Anyway, aku enjoy gila main bowling kali ni dari yang sebelum2 ni, iaitu dengan manusia2 plastik. Tapi pelik lak. Tak nampak muka sorang pon manusia plastik? Sebab nampak nama aku ke dorg tanak datang? Haha. Boikot abes nampaknye. Tapi tak menjejaskan game pon. So, ade aku kesah?

Tapi hadiah tak dapat lagi ni. Nak bagi2 hadiah tadi, manager dah blah dulu la plak dah... Individu lak utk male, GP menang... Phergh gempak gila dia main... Dia la antara penyumbang kemenangan group first tu... Individu female Kak Ina menang... Pun gempak jugak main... Tapi team dia tak lak menang. Hihi. Apepon memang best arr... Next time leh wat lagi. Tu pon kalo aku still kat Echo la.

Taon depan kan nak pegi UK. Opppsss...

No comments: