Thursday, July 5, 2012

Warna Kegemaran Saya

Aku baru perasan sesuatu...

Selama ni kemain la kan ngaku adore gila ngan kaler purple... Tapi hakikatnye aku takde la banyak sangat barang2 yang berwarna purple... Cewah bajet mistik la kan konon minat purple... Selalunya purple yang aku berkenan tu lebih kepade pink. Aku plak tatau la kenapa, pink tu macam terapi untuk aku tido. Apape bende dekat ngan aku kaler pink, mesti aku jadi pening2 pastu menguap tak tentu hala sampai hilang tatasusila (hyperbola)

Tapi sebenarnya aku ade baaaaaaaanyak koleksi benda2 berwarna biru... Dari biru nak hijau, sampai ke biru gelap sampai la ke biru air laut... Pastu plak tadi belek2 report pasal daily tracking, nampak macam budak2 QA ni buat tracking untuk bulan Julai, masing2 guna feveret kaler nak buat highlight report. Aku la ni start guna kaler biru. Last2 meriah aku tengok report tu macam2 kaler. Haha.

Jonny pun ada kaler biru2 sket. Dia bukan putih biasa... Tapi sebab dah setahun setengah aku tak pernah basuh apa lagi polish dia, jadi tak nampak sangat la warna kebiru-biruan tu... Kesian, tah bila aku nak basuh.

Kereta yang aku bakal dapat hujung2 bulan 8 (insyaAllah aku rasmi dulu bawak pusing merata kalo tak jadi ke US tu) pun warne biru jugak. Biru metallic cam nak gelap2. Alaaa... Pegi la tengok sendiri brosur Ford Fiesta tuh... Nak warne purple haritu tak dapat :(

So... Patut tak aku tukar feveret kaler kepada warna biru sekarang?

Benda remeh camni pon boleh jadi entry panjang kan?

No comments: