Friday, July 20, 2012

Hossi

Aku memang suka gila ngan lagu ni...



Memang suka gila2 lahh... Tapi lirik dalam ni belum tentu betul pon... Asal ade bunyi lebih-kurang dah la... Jadik je layan :)

"Tak ada yang bisa membunuh cintaku... Kepada dirimu... Pemilik jiwaku... 
Takkan pernah ada pengganti dirimu... Hingga akhir nanti... Penghujung hidupku..."
Apesal ntah touching gile kat part lirik atas tuh... Kadang2 feeling nak mati dengar lagu ni... Kadang2 buat lagu tido... Penah la jugak tempek dalam msg fesbuk Incik Jep... Dia macam buat tatau je... Sukahati dia lah... Tapi aku memang suka gile ah lagu ni... Macam jiwang2 tapi rock.

Jap. Jiwang ke layan lagu ni? Actually music arrangement dia pon aku admire... Gila beshhh~~!!

Blom tido ni pasal saje stay-up kot2 ade call... Kot2 je lahh... Aku sampai naik semput tengok bil tepon sendiri bulan ni... Sadis rasanya... Aku rasa sama banyak je kalo aku subscribe skype credits macam dier slalu buat... Sana murah la skype credit pasal memang matawang sana... Sini... Aaaaa...!! Sadis... Sadis...

Tapi lambat sangat kang, aku tido je tak kira apa... Bukan tak biasa cakap phone ngan dier sambil tido... Tak pasti la dier dengar aku berdengkur ke hapa sebab biasa aku call ke dia call ke, memang dia paling banyak cerita pun... Tak penah lak dia sentap sebab cakap sorang2 kat phone... HAHA...