Monday, July 30, 2012

Chillex~!!

Sejak kena serang kat fesbuk bertubi2 (malangnya aku tak dapat nak attach gambar sebab aku tak buat printscreen... Tapi ade ngan orang lain printscreen itu) Aku cam sikit berdebar nak menghadapi harini... Yelah mana la tau kot2 budak2 tadika tu bawak asid ke simbah kat aku... Baru betul boleh saman tahap  guna 3 peguam bak kata mommy, Cik Apple Azahari...

Memang harini hari aku tak bercakap ngan semorang dalam opis, kecuali supervisor aku dengan kawan baik supervisor aku. Lain2 sori, aku tak layan. Email ngan sorang buddy aku pon agak tak semesra selalu... Siap ngan aku komplen, kene marah takpe, dari penakut, tapi serang fesbuk orang tah apape...

Serious sapa yang add aku kat fesbuk tu, sila la baca kemeroyanan budak2 tadika separuh akal tu. Nak mengaku opismate pun aku rasa segan nak mati... SERIOUSSS... Nasib baik la dorang pun taknak kawan ngan aku. LOL.

Nasib aku tak tulis dalam email tu je suh buddy aku tu SMS dorang ke, email ke, inform ke kalo berbuka sama2 kan dorang rapat kemainnn... Macam nak je suruh tulis... "Kalo nak jadi sakai, sila pi hutan... Tak payah nak tunjuk sakai dalam fesbuk... Sumpah malu nak ngaku opismate..."

Aku pon macam bajet dah buddy aku pon talam tah berapa ratus muka tah... Tapi dalam hati je lah... So, aku malas dah nak rapat ngan sape2 nanti... Lantak korang la ape nak jadi kan... Bukan masalah aku... Kalo kata nanti aku takde kawan nak makan lunch... Pegi mampos... Angah keje area2 situ kot... So, boleh makan sama2 nanti... Apa adehal... Baik aku lunch ngan abang sendiri ye tak? Jeles la tu kot kene harap ade kawan2 baru bleh idup... Apa punya peel tah...

Dorang perasan ke aku agak belasah dorang kat sini? Tapi kira aku baik lagi la tak mention nama... Cuma sapa2 yang ada add aku kat fesbuk, yang terbaca perang2 tu, tau la sape aku maksudkan... Lagipun kata dorang kan stalker aku... Kalo ade discover blog ni, nasib lah... Padan muke korang jugak... Memalukan je... Sangat2 lah malu aku rasa ada opismate cam dorang... Ishh... Kenapa ntah ditakdirkan aku ade opismate harap umo je banyak, perangai tak matang. Budak form 5 pun mengekeh gelak baca komen2 tak terpelajar tu... Kata je nak sambung master... Ishh... Incik Jep pon gelak2 tahap tak terkawal bila dia baca semalam... Tunang aku gelak? Haihhh...

Sia2 je aku anggap korang pandai selama ni... Rugi betul anggapan aku...