Sunday, July 15, 2012

Jeles

Haritu Incik Jep ada tanya aku... Jeles tak tengok gambar2 dia ngan pompuan2 lain semua... Dia gigih bukak kebanyakkan gambar yang dia private untuk family dia semata2 nak bagi aku tengok... Well, aku kan stalker yang berjaya... Semua gambar aku tengok dah pun... Termasuk gambar2 boleh tahan liar dan komen2 nakal dari kengkawan dia semua aku dah study habes...

Kata berbelas taon duduk luar Malaysia... Standard ah... Amalina baru berapa tahun pon kemain tunggang-langgang twitter orang komplen dia dah tak sedar diri la hapa... Amende ntah... Suka hati dia la life dia kan... Kau sibuk kenapa...

Pastu aku tanya balik, jeles tu hapa... Haha... Gelak besar dia pasal aku tak jeles poooonnnn... Dah ko cakap tu kawan2 ko kan kejadah pulak aku nak jeles... Pastu plak ko blom lagi jadik laki aku pon... Plus ko jaaaaaaaaaaaaaaaaauhhhhhhhhhhhhhhhh sangat dari aku... Takde makne la jeles2... Siap dalam skype tu aku buat muka blank tanda tak jeles langsung... Dia agak mcm pissed off tengok muka blank aku... Haha... Aku jeles satu bende je. Sebab ko dah konvo. Ade masters plak tu. Yang tu sumpah aku jeles. Jelessnyaaaaaa!!!! Grrrr!!! *ketap bibir ala2 sexy gitu... Sexy my ass!*

Jeles la sebab aku tau satu subjek ni aku fail. Sebab buat tak tahu dan tak peduli. Alaa... Nanti aku buat lain bila ada kekuatan.

Pastu tadi... Tadiiiii... Ade sedara aku (sedara ke? Kire sedara seislam jugak la) Aku tak rapat sangat, aku pernah dengar nama je, tapi aku macam tak pernah jumpa sapa... Datang melawat kitorang orang Penang. Sedara dari Singapore lah... Aku plak mase tu nak kuar jalan2 cari baju raye dengan bestfren tu... Ada la mula2 aku dengar pumpang2 sembang, bahasa pun lain macam, so aku jadi macam... Amende akak ipar aku bukak sinetron Indon full blast volume? Tak sabar2 nak suh aku berambus kuar jejalan ke hapa...

So, pas siap2 aku pon kuar la tengok sape yang datang... Sekali, eh aku tak kenal pon dorang ni... Dengan bestnye aku pegi salam ngan makcik tu... Sembang jap ngan aku... Part paling best tu tanye umo aku brapa... Aku cakap 27... Wah, kemain laju dia cakap tak macam 27, kenapa macam budak2... Pastu gelak2...

Pastu pastu pastuuuu....

Dier cakap anak dia yang kat sebelah dia ni 28 dan SINGLE.

Waaaa.... HENSEM HABAQ HANGGGGGGG~~!!!

Macam pelakon sinetron Indon... Nama apa ntah aku tak ingat...

Tetibe aku jadik cam segan2 gitu... Sebab dia senyum alololooo dan muke dier blushing lagi la double alololooo... Suwitnye rase :P

Aku punye sipu2 segan sampai aku lupa nak tanye nama dia sape, ade fesbuk ke tak nanti boleh add... LOL

Berkali2 makcik tersebut stressed out yang mamat ni 28 dan single. Sampai aku jadi segan. Plus berkali2 jugak dia puji aku cantik. Kembang jugak rasa seketika. Orang tua ni jarang menipu. Haha :P

Sooo... Tadi calling2 Incik Jep. Aku hampir2 merajuk pasal orang buat tak layan je semalam kan... Janji nak skype tapi ke laut... Membe belanja pegi merayau2 celebrate konvo tak abes2. Pesen sambut sampai 44 hari 44 malam ke hapa... =..="

Aku tanya dia jeles tak sebab mamat ni terus join list crush aku sebab dia hensem gila. Rasa nak ngorat terus buat laki (kadang2 aku punya statement sembang ngan dia memang tahap mengarut dan over straight forward sket) Sebab dia hensem dan mak dia pun cam suka2 je cakap banyak2 kali kata dia single dan aku cantik, siap pesan beli baju raya yang cantik2... LOL.

Dia cakap nak jeles apa... Pastu siap tanya lagi umo berapa, orang mana, etc... Tapi sebenarnya nada cakap tu bunyi cam dah jeles dah... Alaaaa... Takyah cover la apa... Aku taaauuuuu... HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Incik Jep jeles jugak sebenarnya tapi buat2 tak jeles... Lalala... I win!!