Sunday, July 8, 2012

27 Tahun

Macam tak caya je semalam umo aku dah pon masuk 27 tahun...

Kalo arwah ayah aku ade ni confirm dia gelak2 lagi kat aku... Mana tak nya... Aku 27, selalu hangout dengan cousin aku yang umo 17 tu... Siap nampak cam sebaya kot... Haha...

Anyway, alhamdulillah dah 27 tahun aku hidup di muka bumi ni dan harap2nye panjang lagi umo aku untuk menambah lagi amalan yang kurang, menggembirakan orang lain, dan apape je lah.

Hepi nye jugak bila mula2 ingatkan Incik Jep buat2 tatau je pasal birthday aku... Ye lah, orang lain sebok penuhkan wall aku kat fesbuk wish la apape semua kan... Ingatkan dier tanak ikut macam orang lain tu... Tapi last2 dier orang last wish... Waktu Malaysia dah masuk 8 Julai pon, tapi acceptable la sebab waktu sana masih lagi 7 Julai :)

Tetiba rasa dier sweetnye la jugak macam orang lain. Rase dihargai ^_^. Cit pooodah... Baru tulis kat wall dah rasa sweet... Buang tebiat betul aku :P

Ekceli bukan dia buat2 tatau... Tapi sentap sket ngan aku sebab aku tanak bagi nombor akaun untuk dier transfer duit sebagai adiah besday... Huu... Aku tanak kot adiah duit... Last year dia pos kad sekali ngan duit kat aku pon aku tak gune2 lagi. Sayang kot... Simpan je sampai ke sudah.

Pastu mase call, baru dia teringat masa dier pegi bercuti kat Durham, dier ade pos poskad kat aku. Takpe lah. Lagi bagus dari transfer duit. Lagipon dia belom jadik laki aku pon... Dah jadik laki aku nanti, kalo tak bagi nafkah duit tu, siap la aku dera dia makan banyak2 sampai gemuk. HAHA. (dia sangat particular dgn dier punye physical appearance ok?? Kalah pompuan. Eh, kalah aku!!)

Harap2nye jugak, kekal la kitorang sampai akhir hayat masing2. Amin :)