Friday, June 3, 2011

Random #68

Dalam satu situasi kemalangan jalan raya. Kelihatan sebuah lori sederhana besar terbalik dan sebuah superbike Naza yang handle dan tank minyak hancur.

Persoalan kat sini...

Lori tu langgar superbike, lori boleh terbalik eh?

Gile kentaaaaaaaaaaaaanggggggggggggggggggg~~~!!!

4 comments:

k a k L a m p said...

sbb break mengejut kot.. nothing impossible aslina.. hahaha

ururu said...

ko tak crite motor tuh terbalik ke tak? handle ngn tank hancur je.

kalau moto tuh tak terbalik.. mmg aku beli moto tuh sekarang jugak.. haha.

epalejau said...

Haah. Baru nak cakap. Sebab lori tu brek mengejut kot. Tu pasal sampai terbalik..

Aslina said...

::kakLamp::
tah arr... tapi ye kot. cuma kagum ah tengok lori pun terbalik.

::ururu::
moto tu tak terbalik. dia jatuh melintang kot tepi je. paham kan camne moto jatuh? hehehe.

::hadra::
mesti dasat kan dia punye brek mengejut sampai bleh pusing 360 darjah dari kepala lori?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...