Tuesday, June 28, 2011

I Guess I Know What Happen

Aku ignore je bleh? Macam tak penting je. Ini da tahap abang aku sendiri try call tapi takde berjawab.

Kamon la kamon. Aku takde mase da nak ke sana-sini, plan cuti yang entah belum tentu boleh jumpa takleh jumpa ni.

Adakah dorang bajet budak-budak yang patutnya aku abes sama ngan dorang tu belum dapat kerja, maka aku yang saje-saje dorang bagi sangkut ni pun belum dapat kerja?

Heh. Kamon la.

Aku rasa Allah balas direct kot apa usaha dorang berbaloi ke tidak. Yang memilih keje tu nak gaji beso, jawatan engineer tapi pengalaman sebenarnye takde tu blakang kire ah. Yang itu memang dasar memilih. Mak ayah bleh tanggung hidup dorang walaupun dekat setengah tahun menganggur.

Yang mana jenis yang aku cakap cilok FYP/tesis budak-budak engine U lain. Just modified sikit-sikit je tu. Ko tengok Allah balas camne? Result gempak pun still tak dapat keje. Tatau la kalo mereka pun jenis memilih kerja.

Ntah berapa kali ntah aku nak bangkitkan isu ni kat sini.

Kalo tak suka pun, just bagi yang mana dah lebih 3x present ni lepas je bleh? Sebab nak jaga reputasi tanak ada rekod student fail kan? So, bagi je la minimum grade. Lepas tu semua orang boleh teruskan penghidupan seperti sedia kala.

Mintak dekan je la approve bagi minimum grade je bleh?

No comments: