Thursday, December 23, 2010

Random #48

Mane adik-adik aku yang amik PMR kali ni?? Takde nak bagitau result pun... Ini rase kecik hati ni...

3 orang je pun...

Neway apape pun aku nak ucapkan tahniah untuk sume budak-budak yang dapat result PMR harini. Tak kisah la cemerlang ke tidak... Exam je pun... Chill laa.... Nanti SPM pulun betul-betul plak lagi ehh...

2 comments:

ARC™ said...

sstgh org dah plan nak masuk asrama kot...tu yg kecewa tuh

^mISz MatAHarIEy^ said...

tu la.. usaha lagi untuk SPM bg yg kurang berjaya... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...