Tuesday, December 14, 2010

Random #45

Dah selidik selak-selak stalk-stalk fesbuk semua, baru aku sedar... Cousin-cousin aku, anak-anak sepupu aku ramai support Arsenal.



Hahaha...

Kecuali anak buah aku si Mirul tuh. Dia big fan Christiano Ronaldo. Dulu M.U, skang Real Madrid kan?

Eleh. Ape pun nanti Arsenal vs. Manchester United.

Arsenal kalah atau tak, aku tetap macam nak balik Penang. Gila apa dah 3 bulan dah tak balik. Rindu ouh. Tapi abang aku macam kasik tak kasik je... Abang kandung laaa... Ape kejadah abang bentuk lain?

P/S: My recent "darling" adalah penyokong Kolam Hati a.k.a Liverpool. Patut mintak klesh awal-awal ke tidak?

4 comments:

MATAHARI said...

aku penyokong kolam hati. sigh~hari-hari rendam hati dalam kolam sebab kalah

Azri Björke said...

jom aa tgk bula.. game besa ni..
who will be the klaseman for tonite???

fndrocka said...

Tggu arsenal kalah lah baru clash.

Eh arsenal memg dah kalah.

Cik Agogo said...

::matahari::
aku mati2 la aritu ingat ko ni sol... rupenye bukan... hahahh...
rendam hati dalam kolam eh?? keshiannnnnnn....


::Azri Björke::
aku haritu tunggu keputusan je... kat umah takde estro dan terdapat perintah berkurung malam2 buta atas faktor2 keselamatan kucing.


::fndrocka::
masalahnye sampai sekarang blom clash. apahal?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...