Tuesday, November 30, 2010

Baa... Baa... Cakkk!!!

Cuba korang tengok sofa kat bawah ni.

Macam takde mende pun kan? Rileks je sepah-sepah tak terurus macam selalu.


Tapi... Nanti jap. Sile fokus kat bawah sofa tu... Fokus... Fokus... Fokuswadinata.. :D



Tu... Ye... Bawah tu kat anak panah tu... Apa bende tu ahh??

Jeng... Jeng... Jenggg....

CAKKKK~~!!!


Ehh... Tak jelas la... Jom kite selak-selak zoom tengok...


TADAAA~~~!!!

Patut la cari satu umah tak jumpe... Rupenye dier tido kat secret location... 
Taknak orang kacau dier tido la tu... :p

Bayangkan "memerang tanah" besar camni tido dalam kain bawah sofa tu. Mane la tak koyak-rabak barai bawah sofa tu... Actually sejak kecik lagi dier ngan Jacob (sob! sob! sebab da ilang tu) suke tido dalam tu. Mungkin dorang feeling-feeling tido terapung macam dalam buaian kot kat situ... Tapi lama-lama nanti kain tu koyak-koyak, cecah lantai mesti dah takde feeling-feeling camtu kan? Ciannn...


T.T

Bile dier tido gaya terbongkang camni aku ske sangat gelar dier "memerang tanah". Tatau knape.
Post a Comment