Monday, September 28, 2009

Rasa2 Laa Kannn...

Aku rasa aku dah dapat jawapan kepada persoalan semalam. Bukan hal orang nak meminang ke hape. Ini besar punye hal. Boleh menjejaskan masa depan aku kalo silap planning. Betik la Unisel ni...Nak sabotaj aku pun takkan la sampai antar mamat tu jadik supervisor aku haa...

Kepada yang tatau hujung pangkal masalah aku dengan orang itu... Aku memang tak brape nak ngam dengan dier sejak zaman2 diploma. Sombong semacam...Pastu jap2 OK...Jap2 entah apape je dier layan student... Kadang2 bila pi jumpa dia...Baik cakap dengan dinding lagi tenang. Mentang2 la dier lecturer dan orang banyak puji2 dier terbaik. Oppss... Harap2 dier tak bace la blog aku yang kurang ilmiah ni...Dier kan baca bende2 ilmiah je...Mwahaha~~!!!

Siyes bagi aku dier lagi dahsyat dari anaconda yang aku mimpi gigit kaki aku sampai kudung semalam. Bukan apa...Tak kena gaya...Memang terkubur la hajat aku nak naikkan pointer semester ni...Uhukk~~!!!
sweating
Post a Comment