Monday, September 14, 2009

Hepotesis Ramadhan #8

Ramai betul orang baik2 dekat2 nak abeh puasa nih. Tadi beli air oren untuk berbuka pun... Sampai2 kat moto baru sedar ada 2 bungkus. Rasanya tadi mintak satu je. Bayar pun singgit.

Owh, patut la tadi dengar brader tu cakap "Phone...Phone..." Baik ada makna rupanya. Huhuhh...Aku plak salah paham ingatkan dier cakap phone aku bunyi. Pelik jugak. Mana dier dengar. Dah la aku letak mode silent. Sorry la bro...Takleh bagi nombor kat sebarangan orang lah.

Peace.

2 comments:

rezza said...

kn??? clustt sgts ko as.
lenkali kalo pon ko xnk,
ko mintak balik die punye no
pastu pass kt ak jew.
leyy??

hahaha
teksi!!

aslina said...

::rezza::
mana laa aku perasan yang sebenarnye dier mintak no fon aku...ingatkan dier tego fon aku bunyik ke ape ke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...