Sunday, September 27, 2009

Camne Kira Ni?

Orang2 tua cakap, kalo tido mimpi kena patuk dgn ular tu tandanya orang nak datang masuk meminang. Tapi semalam aku mimpi ular la. Bezanya aku kena serang dengan lima ekor anaconda. Seko da gigit kaki aku sampai kudung.Ha, tu nak kira camne tu?

4 comments:

epalejau said...

Naaa.na.na.na.naa...
Tak tahuuuu..

Pasni kalo ko kawen jangan lupa bagi aku kad jemputan dah la.
:D

~Cinta Cukulet~ said...

tu maknanya tidor tak basuh kaki tu hahaha

Signorina Syima said...

hebat nau calon2 nak masuk meminang ni..
dah ramai sangat yg datang menyerang.. kenapa tak pass kat akak je.. nak jugak mimpi kena patuk ular...

aslina said...

::hadra::
nanti aku pos. kalo jadi la...tapi calon sapa ha?


::cinta cukulet::
bukan setakat basuh biasa2 je...siap gosok dengan berus lagi tau...tapi dapat jugak mimpi sebegitu...camno?


::kak syima::
anaconda la akak...kalo ular2 bese tu men tepis2 je...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...