Thursday, August 20, 2009

Bila La Sindrom Malas Ini Mau Hilang?

Sabtu ni start puasa. Jangan ponteng2 kalo takde sebab yang munasabah. Selamat berpuasa ye kepada semua umat Islam yang singgah ke blog ini. Kalo ada buat majlis berbuka...Jangan lupa jemput aku. Boleh tinggal pesan kat komen tu, kalo dekat, laju je aku pegi. Heheh~~!!

P/S: Banyak cerita. Tapi tengah malas. Nanti la aku taip entry lain bila rajin.

3 comments:

azman said...

ada org tak puasa alasan x sempat mandi wajib.

2 isu

1. sejak bila plak xleh posa bila tak sempat mandi?

2. apa yg buat dia kena mandi?
(yg tak posa tu org bujang)

fndrocka said...

kena jawab ke soalan nombor 2 itu

aslina said...

::azman::
haha...sebenarnye leh je tahan lapar je la kan...nak niat puasa memang takleh dah...sebab tak bersih...so...dier pikir rugi la kot...

soklan no.2 tuh...dier sibuk dengan mende lain kot...walaupun setan kene ikat, tapi internet tak kene block...haha


::fndrocka::
ape lagi? jawap lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...