Friday, August 14, 2009

Serba Salah.

Rasa nak let go je Incik Vostro nih sebab nak laptop baru. Tapi sayang pulak sebab dier dah banyak berjasa kat aku. Haihhh...Susahnye nak buat keputusan.

5 comments:

epalejau is sumone who: said...

uhuk..
aku paham perasaan itu.

sbb aku jg mengalami situasi yg sama.

solution aku?
buying a new laptop.
tp akan stil pebaik my old lappie..
syg ba!

Mr_aMAd said...

mmm
payah kan
tersepit.
tu je nak cakap sebenarnya.

TerubukMasin said...

lu bli yg bru je la..
bru puas aT...:p

kuIna LadyInRed said...

yg baru tak semestinya lebih baik
yg lama pula tak semestianya tidak baik...

salam kenal.

aslina said...

::hadra::
watpe sampai 2 laptop...nanti dah keje dapat laptop subsidi lagi...hihihi...


::Mr_aMAd::
huhu...tau takpe...


::TerubukMasin::
sponsor bley? *wink*wink*


::kuIna LadyInRed::
btol3x!!! salam kenal kembali~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...