Friday, August 28, 2009

Hepotesis Ramadhan #3

Kenapa aku pilih praktikal di negeri senirik? Sebab nanti takyah susah2 nak berebut beli tiket bas balik raya. Dengar2 tiket dah abes. Takkan nak bawak moto travel balik kampung? Moto dan lebuh raya adalah satu bende yang tak boleh nak ngam sangat sampai bila2.Kereta? Nak beli kereta mainan pun tak mampu...

6 comments:

Boneka tak sakit said...

sedikit trivia tentang diri aku la..
2007 azam aku nak naik moto yg di bawak oleh awek huhuhuh...

lega aku luahkan perasaan terdalam aku tu! hik hik hik!

soalan tambahan.. ko rasa mana lagi mahal kereta mainan atau motor mainan!!

epalejau is sumone who: said...

ehehe..
balik raya?
nek flite buleh?
:))

aku dulu tepaksa naek flite stiap kali nak balik raya.
nak wat cmne.
nak nek kapal selam tak mampu..

Signorina Syima said...

owh..sekarang trend blog cerita pendek2 yer??

profWACKo said...

tu la... pakai hepotesis jek. canggih sungguh.

aslina said...

::boneka tak sakit::
kereta mainan dude...ada 4 tayar...harga up sikit nak cover harga tayar...


::hadra::
naik flite...ko boleh laa...takpe...nanti ko kumpul duit banyak2...wat beli kapal selam...


::kak syima::
saya dah kene penyakit M nak tulis panjang2...huhuhu...


::rezan::
skang kan zaman serba canggih...kene la ikut arus zaman...haha~~

dominic Chua said...

tumpang jer kete owg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...