Sunday, October 16, 2011

Gambar Best

Gambar-gambar kat kem Jati Diri yang 3 hari 2 malam tu sebenarnye dari minggu lepas-lepas lagi kot dah ada. Aku je lambat pegi tengok sebab tatau nak tengok kat mane... Ehehe...

Nah klik je gambar bawah tu untuk tengok semua gambar-gambar yang ada. Haha. Layan...


Gamba ni adalah pekakas untuk main waterfall rapelling. Memang mencabar habes la habaq hang... Turun waterfall dengan air deras-deras... Berapa kali aku tergolek. Tapi bagus gak gambar aku tergolek takde dalam nih. Muahahaha...
Post a Comment