Friday, October 7, 2011

Pengotor.


Kah3... susah kan bila bukan sorang yang perhati kita sepanjang kita kat tempat dia...

Dah la aku jenis bawak barang pada kadar paling minima... standard la pakai baju ulang2 dan pade mase yg sama segan nak pinjam washing machine orang...

Maybe aku tak peduli sangat sebab aku takde bau badan yang kuat kot... tah... sebelum ni aku lepak ngan budak-budak kelas aku sampai dua hari berturut-turut sebab nak buat tesis tu siap ulang-ulang pakai baju yang sama takde plak yang bising...

Yeah. Aku mungkin slamber kat luar je nampak pakai baju yang sama... tapi kat dalam sape tau kan... hahaha... eh pe aku merepek... dah2... suke hati lahh!!

Posted via Blogaway & HTC Sense
Post a Comment