Saturday, October 15, 2011

Sandal



Baru aku perasan selama ni aku memang fokus kat satu brand je kalo beli sandal "lady like". Pulak tu satu-satunya brand yang aku rasa best bila pakai, selesa, tahan lasak dan saiz 6.

Ye. Saiz 6. Selama ni aku beli selipar jepun ke, kasut sport ke, semuaaaa saiz 4. Kecewa gila bila kaler idaman takde saiz. Termasuk kasut bowling pon saiz 4. Buat kena gelak kat kaunter je. Kali ni aku yang gelak besar.

Ada sapa-sapa tau pasal Zara's tak? Aku google asik kuar benda tak berkaitan je. Pedulik la sandal Gucci ke apa ke... Zara's jugak matching dengan kaki lebar aku. Dah la murah. Tahan sampai setahun lebih plak tu. Memang kene la dengan aku yang jenis malas nak shopping kasut macam pompuan lain.

Posted via Blogaway & HTC Sense

3 comments:

epalejau said...

aku beli kasut tak penahnye tengok brand. asal aku bekenan, dan muat kaki aku, layann..

Unknown said...

kau kaki B type ke? sian..


pakai converse je la...

Aslina said...

hadra - aku pon tak tengok brand... tapi semalam aku belek2 sandal aku baru aku perasan yang selama ni aku terbeli dan terberkenan brand yang sama... ahahaha...

zulfikar - B type? apa tu? aku pakai converse anak buah aku yang darjah 6 punya. dia tak muat, aku sebat je... nak pegi shopping mall shopping kasut... harapan laa tinggal... sandal2 tu pon aku belasah beli kat pasar malam je...