Friday, October 7, 2011

Malam Jumaat.



Haha. Aku nak tanye pe bende yang menerjah kepala korang bile baca tajuk tu?

1. Malam Jumaat banyak antu merayau.

2. Malam Jumaat baca Yaasin.

3. Malam Jumaat untuk yang da kawen je.

4. Malam Jumaat... Esok Jumaat. Last day keje untuk week nih.

Aaa... Takley tipu-tipu. Tak baek. Huhu. Tahyul je yang percaya no.1 tuh...

Bukan nak citer sangat pasal malam Jumaat ada apa pon... Aku je stress sikit malam tadi. Stress sebab... Erm... Terasa lebih-lebih sket je. Tapi still ada effect la dalam hidop.

Lalu membawak la diri ke tepi pantai. Dengar deruan ombak. Camtu laa aku bila stress. Takde maknenye nak terapi shopping segala. Gila apa tengah serabut-serabut lagi nak shopping. Kang tak pasal bertambah stress waktu beratur nak bayar. Nak pegi shopping butik... Sama je. Rakyat Penang ramai sangat kaki shopping.

Berani pulak kan aku pegi tepi pantai sorang-sorang, cari port yang memang orang tak duduk, pastu layan perasaan sorang-sorang kat situ. Malam Jumaat pulak tuh. Ye ber-tahyul lagi...

Ok la da ngantuk. Nak tido dulu. Gudnite semua.

Posted via Blogaway & HTC Sense

3 comments:

Unknown said...

untunglah ada pantaiiiiii

Aslina said...

Jangan jelesssss... huahuahuahua...

epalejau said...

iyaa.. memang sangat berani..aku pun belambak kot pantai kat sini..tapiiiii.. takut. bukan takut tahyul segala tu.. tapi takut dengan orang yang berperangai mengalahkan kisah tahyul..