Sunday, October 9, 2011

Cengkerik.


Aku bukan la hebat sangat cakap omputeh nih. Tapi kalo bagi aku peluang bercakap... lantak la bahasa apa pon selamba aku belasah.

Yang penting confident supaya sesuatu kelas tu takde bunyi cengkerik walaupun lokasi kelas bukan la dalam hutan.

Kenapa orang jadi malu-malu nak mengaku kuasai sekurangnya 2 bahasa eh? Dah kelas tu in english kan takkan ko nak cakap dalam bahasa melayu plak kan?? Speakup je laa.

Client dah la pesen tak minat blaja bahasa melayu. Sekurangnya bina la keyakinan diri. Bagi kukuh. Boleh nampak la berapa kerat je buat kelas macam riuh.

Camne ni?

Kata technical engineer.

Posted via Blogaway & HTC Sense
Post a Comment