Saturday, October 16, 2010

Perlu Ke Nak Upload Ke Youtube Segala??

Thesis aku. Benda hardware haritu akibat aku pegi present naik moto, secara otomatik dah jahanam di tengah jalan. Circuit takyah citer la. Macam mosfet yang super sensitif tu dah takleh nak guna je. Ntah.

Tatau ape jadik.

T_T"

Pastu ramai pulak sibuk-sibuk suruh upload gambar analysis semua ke youtube la ape bende la. Deyy... Mana aku ada masa nak buat tu semua...

Huhuhh...

Entah. Aci tak kalo aku tak buat tu semua... Suka hati aku la kan thesis aku??? Lagipun aku bukan la hebat sangat ke apa benda sampai nak upload macam-macam seperti Poji tu. Ye lah, aku ade account youtube... Tapi malas nak layan upload. Selalu sehari semalam belum tentu habis upload.

Sekarang ni tengah runsing dengan macam-macam.

Mana ke final exam lagi. Mana ke thesis kene major correction lagi. Mana ke apa benda lagi...

Aduihhh...

Dah-dah. Nak pi mandi, pastu nak gerak ke Unisel. Berdating dengan kawan-kawan tersayang sambil study.

Takde mood aku semester ni...

Tapi gigihkan jugak sebabbb...

27 Oktober 2010 tepat jam 12.00pm aku unofficially graduate.

Habis exam.

Tapi nanti kene present thesis lagi. Jangan la nak buat pasal nak letak status TS pulak kat aku ni nanti. Sedih tau... Dah la benda complicated nak mati.

Search online pun mende tu buat untuk 2-3 orang satu group. Aku bantai buat sorang-sorang. Agak-agak lompang sana-sini, mampus la.

Ahhh!!! Tawakal...

Countdown hari nak habis je. Lepas tu nanti enjoy puas-puas walaupun takde duit...

No comments: