Thursday, October 21, 2010

Laa... Smalam Tu Spotcheck Jugak Rupenye...

Kah kah kah...

Aku baru tau semalam time nak masuk exam untuk paper Fuzzy tu yang ramai-ramai berkumpul depan pintu tu rupanya spotcheck rupa-diri student.

Aku tau pun tadi... Pasal Din cakap, "Semalam pun siap ada spotcheck."

Mula-mula pelik jugak kan spotcheck ape kebendenye kan... Pastu dier cakap ramai kena sebab pakai jeans. Kawan-kawan kitorang jugak yang kena pun... Kad matrik kene amik. Keh keh keh.

Tau apsal aku blur???

Sebab, masa aku sibuk sarung kad matrik nak masuk hall, tiba-tiba ada sorang ni tarik kad matrik aku. Bleh plak aku pandang muke dier balik dengan rupe sikit tak puas hati pastu tarik balik kad matrik aku, ngan selambe je masuk exam hall tu, dan duduk seperti takde apape yang terjadi.

HAHAHA...

Mujur jugak. Kalo tak, kene saman lagi la nampak gayenye.

Sebab aku pun pakai jeans. Jenis yang ada scratch-scratch plak tu. Lagi ranggi.

Kalo yang kene saman tu tau nih, mesti lagi berbulu-bulu bengang.

Gila saman betul dorang sekarang ni.

2 comments:

epalejau said...

hahahahahahah! i like! Mesti berbuluuuuuuuuuuuu gile jugak orang yang tarik kad metrik ko tu, dan ko pulak selamba blur gi tarik balik. hahahahha!

Aslina said...

::hadra::
dia pandang aku balik sambil wat muke pelik...hahaha...