Thursday, May 17, 2012

Terlebih Rajin

Semenjak-dua menjak ni macam rajin je aku nak merepek kat sini...

Punca dia adalah takleh tido...

Pastu aku macam takde membe nak bercerita pasal hari2 yang aku lalui tetiap hari... Nak citer kat abang aku... Mana la best sangat... Nak citer kat "what-so-called-buah-hati" tu dia jauh sangat plak... Dah la beza time zone... Aku pagi dia tengah malam... Aku tengah malam ni ade feeling2 nak gayut, sana tengah petang rembang lagi... Mana ada feeling nak gayut ke hapa... Nak bergosip pon tak sampai feel dia...

Nak call selalu, jenuh laa... Kayap la aku... Kayap la dier... Nak skype macam tak best lak sebab bilik aku tengah bersepah. Segan weh. Wakakakakaa...

Nak plak sekarang ni batuk2 teruk2 plak... Over betul batuk ni... Time nak tido la dia kaw2 punya bagi... Padahal sebelum tu dah telan ubat batuk dah...

Eh korang perasan tak ubat batuk sekarang makin manis? Dah la makin manis... Siap rasa macam coke... Manis2 payau sebijik coke... Semalam aku MC tu nyaris jugak setengah botol ubat batuk aku telan sebab rasa macam sedap sangat... Nak pulak ubat batuk tu kena simpan dalam fridge...

Sejuk2... Phergh... Dari satu sudu macam nak makan 2-3 sudu...

Kalo aku campur ubat batuk tu dengan coke agak2 apa rasa dia eh?

2 comments:

epalejau said...

aku rasa ko tak sempat rasa apa-apa kot? haha. terus pitam tak bangun-bangun.

Aslina said...

::hadra::

hahaahaa.. cam semalam aku cakap ngan opismate aku nak makan ubat batuk sebotol...

dia ok je... tapi dia nak ucapkan tahniah kalo aku berjaya bangun isnin nanti pegi keje... tu pun kalo bangun la katenye...

tak jadi nak telan sampai sebotol walaupun ubat batuk tu rasa mcm coke...