Saturday, May 19, 2012

Hilang

Anak buah aku addict dengan henpon.

Si Aiman yang kecik tu la.

Aku pon bagi la phone aku yang banyak berjasa, tapi aku dah tak guna da since aku ade henpon baru taon lepas.

Skang phone tu dah hilang.

Sedih gila.

Nak miskol dah tak dapat dah sebab simkad dalam tu dah lama expired.

Aku bagi kat Aiman pon sebab dalam tu banyak gila games, lepas tu takkan terjadi kredit berkurang atau bil melambung sebab dia tertekan call atau antar SMS kosong kat tah sape2... Biar dia layan phone tu sampai lebam.

Tapi harini dah hilang.

4 tahun weh phone tu ngan aku... Berjasa besar. Kena baling la hape, tapi still function. Dan phone tu jugak banyak mengukir kenangan hampeh dengan ex2. Termasuk betapa kucar-kacirnya idup bila dier dulu tu pegi padam semua nombor budak kelas aku, dan SMS dorang waktu aku sangat2 memerlukan dorang maklumkan pade lecturer kenapa aku takleh datang kelas (mase tu arwah ayah meninggal)

Huuu... Sedih kot.


Antara kenangan yang tinggal.

RIP.

2 comments:

epalejau said...

sedih kot kannnn bila nset kesayangan tu dah ilang ): nset murah tapi memory tuuuuuuu yang mahal.

Aslina said...

::hadra::
tu la pasalllllll....

grr... marah aiman