Sunday, May 20, 2012

Lebih Setahun

Kalo tengok balik print-screen ni... Boleh tahan jugak result aku...

HAHAHA...

Last semester je cam hampeh sikit... Sebab satu paper je... Tu pon Prof tu memang bermasalah ngan aku dan sungguh kedekut markah. Eleh, mujur aku lepas subjek tu... Tu pon penat bertekak kot menyatakan pendirian aku tak MENGHAFAL CARA KERJA/SKEMA JAWAPAN SEM2 LEPAS. Kalo tak... Same macam Zef, sangkut sampai bebile atas tuduhan MENGHAFAL SKEMA JAWAPAN... Pala bana dia la hafal. Best student pon mana penah paham dia ajar apa. Tu lagi master segala penghafal. Kalo betul dia paham, apsal dia takleh jawap bila aku twist sikit mende2 yang "what-so-called" prof ajar guna Matlab? Ingat aku tak reti gune Matlab ke? Heh...

Rupanya tak abes lagi degree aku. Takde status degree dan jugak masih lagi ABSENT.


Entah. Aku malas nak pikir. Aku dah keje pon. Takde mase nak pegi sana setel. Kalo pegi pun bukan boleh setel. Ntah apape. Kalo pegi mintak balik tunggakan aku yang tetibe tadi tengok ade "-RM705.00" tu orait jugak. Camne nak setel negatif camtu? Kena pegi mintak balik la jawapnye... Gile kau nak halalkan? Hahahaha...

Status "ABSENT" tu? Ntah. Penat je kot aku karang surat. Macam takde sape peduli je.

Sebenarnya aku pon tak ingat ape terjadi tahun lepas. Kalo nak refresh pon, style semak entry2 aku yang lepas2 dalam blog ni. Tu pon masih blur tentang ape yang terjadi.

Aku rasa macam aku dah mengalami satu eksiden yang begitu dahsyat lalu hilang ingatan dan lupa segalanya. HAHAHAHA.

Statement keji.

Tapi to be honest....

Memang aku dah lupa semua pon.

2 comments:

epalejau said...

entah. piki lebih-lebih pun, dah tak jadi apa. keja pun da elok dah. pegi sana pun, belum tentu setel dan dorang nak pedulik.

dorang bukan nak layan sangat rakyat biasa macam kita.

Aslina said...

::hadra::
ntah... tapi risau aa jugak... nnt la ade mase aku buat ape yg diperlukan, pastu pegi sana bagi je... nak terima atau tak, that's not my problem...