Tuesday, March 29, 2011

Tunggu Lagiiii... Haishhhh...


Bayangkan aku dah bersawang camni punye tunggu. Bayangkan... Bayangkan... Bayangkannnn!!!!

Penat tau tak tunggu-tunggu ni?

Mintak-mintak laa lepas je kali ni. Pegi setel semua, lepas tu aku nak balik. Sungguh aku takleh terima tunggu-tunggu nih. Kalo tak balik sebab banyak keje takde hal sangat. Ini tak balik sebab menunggu benda tak sudah-sudah.

Tadi pepagi lagi aku dah call dah. Katanya esok plak meeting. Jangan seksa jiwa dan raga aku bleh tak? Tension aku tunggu-tunggu ni tau tak?

2 comments:

epalejau said...

benda paling kubenci di dunia la menunggu tau takkkk?

Aslina said...

::hadra::
tu laa... bersawang sudah aku... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...