Thursday, March 24, 2011

Takleh Tido.......................

Huuuu... Kemain la takleh tido kan. Entah apa la yang aku risau sangat tu. Mengalahkan budak amik result SPM semalam... Tatau laa... Patutnye orang lain la yang kena risau pasal dier yang tak siap keje... Aku ni cuma pegi amik balik report saje nanti... Repair apape yang patut dan bleh la kot proceed to next step.

Tapi entah kenapa aku pulak lebih-lebih yang risau...

Kalo takde masalah...

Macam tak caye je... Lepas ni aku tak payah nak register dah masuk semester baru. Mesti hidup rase pelik secara tiba-tiba. Eh, ke aku tak ready nak abes ke nih? Sedo la diri sikit wey umo dah 26 taon ni.... Bukan lagi 21... Adussss... (ㅠ.ㅠ")

Angah pun dah tanye-tanye da bile la nak balik... Dah balik dia suruh rileks-rileks lepak-lepak dulu... Pastu baru cari keje. Apakah aku mana suka duduk diam-diam... Kalo boleh nak lepak seminggu je. Lepas tu nak start keje... Tapi skang ni masalahnye...

Takde sape pun offer aku keje. HAHAHA...

Ok, ok... Apape hal pun setel yang esok-lusa-tulat dulu... Jangan over-over nak pikir lebih-lebih. Wuuu... Dah nak April... Camne ngan mission aku??? Ada orang nasihatkan jangan risau sangat dan ikut flow sebab dia betul-betul paham gila aku kalo bab buat plan confirm fail nak ikut plan yang aku buat. Camne tu orang baru-baru kenal aku 2-3 bulan dah tau kalo aku buat plan confirm fail?

Plan aku plak... Kalo takde backup sampai 2-3 option tak sah. Tapi semua pun fail jugak. Selalunya la.

Iskkk...

Tapi spontan tu best gak kan? Baru thrill... Jadi...

Ada tak sapa-sapa nak offer aku keje secara spontan? Asal lepas aku nak bayar balik PTPTN tu dah la. Tak bayar kang takleh pegi oversea plak. Mana plan nak buat bungee jumping, mana plan nak melawat kawan-kawan yang dah agak-agak macam dah lupa nak balik Malaysia, mana plan nak naik Gunung Everest lagi... Tu dia berangan tak mau-mau... Gunung Everest segala masuk... Bahaha...

Ok, ok sudah la mengarut.

Apa kata tarik napas slow-slowwwwwwwwwwwwwwwww......

Pastu hembus....

Start kira kambing dan........ TIDO.

Pukul 2 lebih dah ni... Ishhh...

No comments: