Monday, July 29, 2013

Pemandu Biadap

Sape jumpe atau pemandu bodoh tu sendiri terbaca blog ni, sila contact aku dengan kadar segera. Nak buat perhitungan sebab keta aku calar kerana kebodohan dan kedegilan dia. 

Pemandu bodo je menyelit dari tepi, tak bagi signal, main himpit2. Macam la dia sorang je yang puasa kat dalam Penang ni...

Ni la rupe si bodoh terbabit. Keta jenis wira kaler gelap, staff USM kot, mungkin, coz aku nampak sticker USM kat keta tu, no plet keta DBH 6981. 

Sorry, so far aku tak penah label orang bodoh, tapi pompuan ni bodoh tahap maximum. Dah la buat keje bangang himpit keta sebab nak potong line, signal tak bagi. So, aku pun hon mcm orang gila. Ada aku kesah dia malu? 

Ni kesan calar kat keta aku sebab kebodohan dia... 
Mesti malu gila sapa yang penah ajar pompuan ni memandu. Skolah memandu mana tah ajar dia boleh menyelit untuk potong line. Orang lain beratur kemain panjang lagi. Macam la dia sorang je nak cepat. Dia ni kira nasib baik la sebab aku tengah charging phone masa tu. Kalo tak, masuk keek pasal pemandu biadap dah dia ni.

No comments: