Saturday, April 13, 2013

Ironiknya Hantaran



Aku terjumpa page ni kat fesbuk. Tetiba je muncul kat timeline aku. So aku pon bukak la page tu dan scroll tengok amende isi page tu. Dan aku ternampak statement yg mcm aku printscreen kat atas tu...

Klakar lak rasenye hala tuju page ni. Sebab ape tau? Ironiknya, tetibe ramai je aku dengar2 dah selamat jadik second wife... Second, third, yg keempat pun ada...

Yang berbini lebih dari satu tu ada yang sorok dari first wife lagi. Wife kedua pun tatau dia bermadu. Dorang tak pulak banyak bunyik pasal hantaran mahal? Kawen yang second tu sama je grand macam kawen yang pertama tu...

Acaner citer tu?

Klakar. Aku tetibe terpikir. Serious. Haha... Takkan buat loan dengan bank pasal nak kawen kot... Ape ko cagar kat bank? Anak ko? Agak2 la weh.

Anyway, sape yang nak kawen lebih dari satu tu, study betul2 citer p.ramlee madu 3 tu. Jangan ah plak plan kawen 2-3 tapi ujung2 mintak duit bini2 nak share2 tampung kehidupan. Tu zalim namanye, bro!

Baik bini tu stay single dari hidup je bersama, sedap sama2, ada anak sama2, tapi bini tu ada tanggungan tambahan - menanggung biawak idup. Hahahh...!!

Akhir kata, kepada perokok2 esp yang lelaki dan masih single yang tengah terbakar hati baca blog aku... Hayatilah gambar dibawah... Lepas 20 taon bleh kawen 4, bro!!

No comments: