Tuesday, February 12, 2013

Sweet itu subjective.

Ye aku tau, aku agak ketinggalan kot update pasal ni... Muahaha... Tapi ade aku kesah??

Last 2 weeks ke camne citer setia hujung nyawa tu da abes... So elok je abes episod last tu maka berlumba2 la tweet pasal sweet nye la dorang tu... Pakai baju sama la, romantik manje2, etc. fyi, aku tengok episod second last ngan last je. Maka memang aku tatau hujung pangkal citer. Ikut perkembangan pon kat twitter tak pon budak opis sebok bercerita.

Aku cume kesian je kat jejaka2 diluar sana apabila awek/bini dorang layan citer camni, pastu suruh dorg applies bende sweet2 yg dalam drama tu dalam kehidupan biasa... Rase mcm... Alahaiii... Kesian...

So ade la sesi jejaka2 start memberontak protest kat twitter supaya awek/bini dorg jadi realistik sket... Tapi aku rileks je langsung tak terpengaruh ngan sweet2 yang ditayangkan dalam tv... Sebab??? Pade aku, boifren aku sekarang lagi double triple sweet dari drama dalam tv...

Seriously?

Tapi pade aku laa... Pade korang, terpulang... Maka sebelum request jejaka2 korang buat bende2 yang korang rasa sweet sangat macam dalam tv, baik korang pikir balik ape best nya jejaka pilihan korang tu masa mula2 korang kenal sampai jatuh chenta. Nescaya mesti korang akan nampak betapa sweet nye jejaka pilihan korang dengan gaya dia sendiri. Buat apa nak tiru dalam tv tu...

Kepade jejaka2 di luar sana, kalo awek/bini korang beriya suruh korang sweet umpama cerita cinta dalam tv, maka korang pon demand la dorang suh jadik lawa cun mcm partner lelaki sweet dalam tv... Baru fair and square, ye dok? Haha...

Aku ingat nak attach gambar... Tapi masalahnye gambar aku ngan dia banyak sangat lak yang aku rasa sweet tak terkira... Sweetness dia ni memang boleh buat aku kena diabetes la senang cakap...

So, hargailah ape yang korang ade, okey? TV tu imaginasi je lebih... Hidup kena la realistik sket ye dok? Dah la. Merapu plak di hari cuti2 begini... Hehe

No comments: