Monday, September 3, 2012

Nervous

Haritu cakap phone pun nervous. Nanti nak jumpe depan2. Isk... Aku ni da lama takde mak ni... Kang ade lak takleh kawal emosi kalo mak dier buat aku rase mcm teringat kat arwah...

Bukan tak pernah mengalir air mata ni bila mak kawan2 layan aku baik sangat macam anak dorang sendiri... Oh ye. Aku juge ade ramai kuarge angkat. Semua sebab dorang cakap aku sweet.

Ehehe... Sweet? Biasalah... Hati bersih kan... Budak2 kecik pun suka aku walaupun budak2 tu sebelum ni takut dengan orang selain parents dorang. Hihi...

Tapi bila pikir2 balik... Dah bersedia ke aku ni??

Orang lain bile citer bab nikah kawen, lebih2 lagi yang plan nak kawen ngan kekasih hati ni kemain hepi nya... Kemain galak lagi kan...

Tapi aku jadi blank. Ngan takut. Aku pun tak pasti apa yang aku takut... Mungkin jugak aku takut hati berubah kot... Hurmmm...

Atau aku takut, sama ada aku atau dia tak boleh buat masing2 hepi macam sekarang. Sekarang ye lah hepi. Semoga panjang la hendaknye jodoh kitorang ni...

No comments: