Tuesday, November 22, 2016

Tinggal sebulan lebih lagi nak habis 2016.

Dan aku giat scroll blog yang dah hampir setahun aku tinggal. Hampir semua cerita dalam ni buat aku tersenyum.

Kisah confession yang tak sengaja tentang aku dan dia.

Kisah suka duka jadi student repeat paper.

Kisah motor kesayangan.

Kisah seronok gila dapat jugak kerja walaupun sebenarnya lari dari study.......... Sampai la cerita ini:

RIVAL - 28 Julai 2012. 

Skarang dah 2016. Dah empat tahun cerita ni berlalu. Aku tak pasti nak bagi reaksi apa. Kebanyakkan yang terlibat dalam kisah ni pun hampir semua dah blah dari ECHO. Tinggal brape kerat je lagi. Dan disebabkan cerita ni, aku shut semua orang dari life aku. Sehinggalah sejak awal tahun lepas ada sorang yang aku rasa dia okay untuk aku bercerita apape je pasal aku. Dia jadi supervisor aku. Apape dia backup aku walaupun aku malas nak layan kot apape orang provoke aku. Hihihihh...

Dia sorang yang rapat dengan aku dalam kategori rakan sepejabat. Sebab outstation sama-sama jadi aku pernah terluahkan apa yang pernah jadi. Its not a big deal. Dia gelak je aku cerita. Sebab dia pun lebih kurang je. Cuma dia tak bertukar karakter macam aku. HAHAHA.

Dan masih, aku tak lupa satu apa pun detail sejak 28 Julai 2012 tu. 

Kata la kan mana tau kalau-kalau yang tak suka aku tu boleh ter-stalk balik blog aku nih, satu je la aku nak bagitau... Walaupun aku lari merajuk dari tempat aku belajar dulu, sekurangnya aku habiskan la jugak apa yang aku tinggal. Lepas tu, insyaAllah tak lama lagi aku pun akan sambung master jugak. 

Aku memang agak pendendam. Tapi biasanya aku malas nak layan. Tu je.

No comments: