Saturday, June 8, 2013

ABC...

Semalam aku nampak status membe aku yg pening dengan anak dia nak blaja ABC memalam.


 Sorry la nama kene crop. Haha... Ni mak dier dulu amik chemical engineering. 

Agak2 nanti kedepan2 kalo aku ngan Incik Jep, kitorang combine network dengan structural engineer la kot? So mungkin sekali akan kuar;

A for Arch
B for Bridge
C for Cable
D for Digital... etc...

Haaa nampak tak? Nampak takkk??

LOL. Aku tengah bosan. Actually stuck level lain lak kat Candy Crush tu. Haha. Saje update isi masa lapang. 

Hurmm... Ada ke dlm blog ni aku penah update pasal aku nak quit keje dlm masa terdekat? Tak silap aku, tu setakat plan je. Tapi plan tu pon macam tak berapa nak menjadi. Sape laaa rajin pegi sebar rumous yang berjaya buat supervisor aku panic sekejap tu? 

Musyikil. Ade org follow blog merepek ni lagi ke?

No comments: