Thursday, November 21, 2013

Bengang

Eeee marah btol ngan satu bank ni... RHB Bank... Dorg punye agent kalini spesis kurang ajar gile. 

Aku tau dorg ni agent sbb tak bagitau pon dorg dari cawangan mana... Masalahnye memang kurang ajar gile. Dalam opis aku yg jawap call dier pun cakap yg call tu garang gile. 

Actually memang aku ade pinjam ngan RHB ni... Tapi sikit je la. Dalam RM3k sebab nak cover bayaran geran rumah. Yep, yep dah dapat rumah sendiri... InsyaAllah taon depan aku pindah kuar dari rumah abang aku... Rumah dah ada, dalam pembinaan... OC je lom dapat lagi...

Aku stop bayar skejap dalam 2 bulan camtu sebab ada kes. Aku pinjam byk yg aku tulis tu je, tapi tetiba ada 2 akaun. So, peguam feveret aku da pon antar surat kat bank, dengan beberapa org perseorangan pasal ni. Bank tu paham je.

Yang tak paham bahase adelah agent dorang. Merepek lebih. Kalo betul la bank yang cari aku, apehal bank tu cawangan Bayan Baru siap call aku minggu lepas tanya nak tambah loan ke tak... 

Nampak tak ketidak-sepakatan di situ? Agak2 la nak mengamuk pon. Aku plak pesen takde mood nak gaduh, lepak je la. Antara iyekan atau tidak je la. Tapi bengang la jugak. Dah la garang nak mati. 

Kes aku tu? Jadi kes polis dah. Aku ingat dah abes kes duplicate ic aku tu... Taon 2011 dulu kot. Skang ni dia buat balik.

Harus la mak mengamok nyahhh!!!

No comments: