Thursday, December 13, 2012

Best la ada korang!

Aku bukan la spesis yang suka amik tau hal sekeliling, hal orang lain atau hal sape2 je. Aku lebih suka dengan dunia sendiri. Best hape... Buat hal sendiri, tak kacau orang.

Tapi masalahnye orang yang suka share macam2 dengan aku. Share in terms of friend la kan. Kat luar je. Dalam opis, sorry, aku kan takde kawan2 sangat. LOL. Anyhow bagus gak sbb aku pon malas sebenarnye nak amik tau pasal gosip sekitar.

Apepon, gembira gila ade kawan2 jenis dari macam2 bidang yang berkaitan dengan minat aku sekarang. Elok la haritu sembang2 pasal ni jugak ngan Om. Pastu dapat info baru lagi. Rasa macam... Awww... Bestnye tak terperangkap dalam dunia sendiri sangat sebenarnya. Haha.

Aku percaya yang kalo aku positif macam ni, ape pun terjadi, takkan jadi hal untuk buat aku down. Aku tau kekuatan aku. Kalo tak, sia2 la pengalaman setahun kena hell masa kat ATMA dulu. Haha.

Cakap pasal kene hell... Adoii tetibe rindu kat membe2 skuadron bravo. Baru aku ingat kenapa aku pilih kaler keta as biru. Semangat bravo tu masih ada. Hehe.

Sebenarnya nak cakap, aku cuti arini ngan esok... Jap lagi nak gerak p kenduri budak sebilik mase form 4-5, pastu pegi KL. Malam sabtu ni ade reception Hajar lagi. Sampai aku takde idea nak kena buat apa kat sana tu. Kata jadi pengapit ke pengiring ke tah la. Blur.

Yang mane yg kad kawen bertempek kat board, takyah risau... Aku mmg xdpt pegi pon kenduri korang. LOL.

No comments: