Wednesday, October 10, 2012

Rindu Terubat Juaaa...

Ni la penyakit kalo da start jumpa, abeskan masa together-gether... Bila dia dah balik Newcastle... Pastu masing2 busy, atau sebenarnya dia sorang yang busy... Aku jadi huru-hara sket... Baru tau sakitnye rindu...

Huhu... Ye lah baru blaja2 sayang2 orang secara serius kan... Erm, tapi sori la aku tak meriah sangat tunjuk mesra dalam gambar mcm pasangan lain... Takut gak dier bosan, tapi dier okey je... Siap respect aku seadanya lagi tak macam ex aku dulu suka paksa je manjang... Pastu kontrol... Bosan ah! Incik Jep jugak rileks2 je... Bkn bermakna tak sayang eh, cuma bagi ruang peribadi je.

Dekat 2 jam lebih gak bertatap muke kat facetime... Sampai bateri tinggal 28%... Pastu cam biasa la mesti ada tukang sibuk selit2 nak sembang gurau2 ngan bakal pakcik... Ehehe... Sempat gak la gaduh2 manja tanya Aiman anak buah aku yg kecik tu sayang sape... Sentap gak aku Aiman ckp dia sayang Acik Jep banyak dari aku... Huwaaa... Mana boleh jadi!!

Hurmm... Rinduuu sesangat :)

Tetibe rase nak kawen cepat2. Leh duduk sana dengan dia... Hehe :D

Tapi kne kumpul duit dulu la. I need time, he need time, we need time. Duit kalo ikut dia memang takde masalah... Yang bermasalahnye aku skang ni... Dengan mental tak berapa nak kuat untuk idup kat negara orang dengan dia... Pastu tambah lagi cam banyak benda yang aku tak mau lepas dlm Malaysia ni... Hurmm...

Jenuh tu nak pikir... Kne gune byk masa... Nak plak bile pikir pastu aku kne up-to-date sket bab fesyen ke apa sbb Incik Jep dah pon jadik antara manusia yg femes kat situ... Kne pikir perlu bawak diri lagi... Tapi takde la sampai kne jadi hipokrit semata2 nak orang suka kan... Tak pon sampai jadi talam dua muka... Lepas tu bajet kite lak yg bersalah ngan dia... Haha... Sorilah, ego aku memang tinggi melangit sket dengan talam 2 muka ni...

Eh stalker hinggap blog ni lagi ke tak eh? Haha... Tak kuase aku nak amik peduli hal orang nak stalk aku ke tak... Sebab aku cuma akan stalk sorang je... Incik Jep.

Org lain kalo wat semak newsfeed aku, tengok la aku rajin, kalo posting dia best, baru komen ngan like... So sape block tu, memang klakar dan dorang ah yang saiko abes... Opps... Sori... Kat blog ni memang aku ske membahankan orang pon... Peduli apa orang suka ke tak suka... Kalo tak suka, yang ko pegi baca entry ni sampai habis tu knapa? Haha...

No comments: