Wednesday, February 15, 2012

Wednesday for wordless? Kejadah...!!

Harini rabu. Offday semata-mata nak test JPJ keta.

Tapi hancooosss... Hahahahahhh...

Fail dedua sebab kemalangan kecik. Aku rase bukan salah aku pon. Wakakaka... Sapa suruh semak sangat keta-keta duduk tepi-tepi jalan. 2-2 belah lak tu. Yg keta dari arah depan aku plak pon same gak budak amik test. Tapi dia makan jalan aku. Jalan sempit. Belah tester aku tu sebijik Wira. Belah satu lagi sebijik Honda Accord. Budak sama amik test ngan aku dari arah bertentangan nak elak Honda Accord tu sampai makan jalan aku.

Sudahnye aku yang tapau side mirror sang Wira tersebut.

Dah la semenjak-dua menjak ni Penang dah cukup jem pepagi buta.

Hari-hari hobi aku sejak shift pagi balik ni adalah menapau side mirror keta orang.

Ye lah. Dah nama pon gangster. Takkan gangster nak bersikap lemah-lembut lak. Harus la tapau sekali-dua. Harap-harap orang-orang yang aku tapau side mirror tak kira la masa hari-hari aku pegi keje atau masa test tadi tak baca blog aku ni. Sapa nak baca blog burok ni kan? Hehe.

Dan cam biasa. Repeat. Ala. Sama je harga pon. Repeat satu RM65, repeat dedua pon RM65 jugak. Takpe la pakej... At least aku akan berjumpe lagi ngan budak yang cuba nak tekel aku tadi. Bahahahaha... Sampai la balik punya la concern kan tanya aku ok ke tak... Sebab aku pon dah pucat gile pasal kena berpanas dan tunggu giliran sejak pukul 8 pagi sampai ke 4.30 petang. Memang lemau la jadinye.

Dia bleh cakap, "Yess!! Boleh jumpa awak lagi minggu depan"

Ohh cilakaknyersssss.........................

Nasib baik jugak yang bahagian 2 tu aku tak lepas. Kalo tak lagi 44 kali lebih kecewa sebab masa taklimat tu dia cakap, kalo lulus bahagian 2 tu, tapi bahagian 3 yang jalan raya tuh ade eksiden kecik, kira tak lulus gak. Mujur ah kan.

Start esok aku nak kena kuar lunch waktu lunch. Supaya boleh bertahan panas terik mentari yang membahang di sebalik gerai-gerai makan waktu tengahari di sekitar opis.

Selama aku skip lunch ni kan apa lagi sejak shift malam yang jarang sekali nampak kelibat matahari atau bercanda bawah mentari lebih dari 30 minit ni kan... Nak duduk kat tempat yang panas bawah matahari macam gerai-gerai waktu lunch tu pon aku dah tak tahan. Apa lagi nak turun opis 10 minit untuk beli buah dari uncle jual buah dan asam pon rasa tak sanggup. Ni tambah pulak time test tadi berpanas sejak pukul 8 pagi sampai ke 4.30 petang... Mujur tak pitam je. Migrain tu dah ade. Camne la dulu aku boleh melasak masuk ATMA kan... Skang sumpah tak tahan.

Punya la mengada-ngada tak ingat dunia kan...

Tapi takde plak kulit makin cerah ke hapa...

So, nanti kalo la rase-rase orang yang aku suka tu mungkin dah jumpa orang lain yang lebih sesuai nak buat teman hidup, harapnye bakal teman hidup aku nanti takde la masalah mempunyai kuarge yang duduk umah jenis panas membahang. Dah cakap awal-awal nih. Sape cakap aku bajet mengada-ngada, aku lempang. Awal-awal aku dah sound camni kat blog. Sapa suruh tak baca kan??

2 comments:

mykhalis said...

camne la leh repeat? rugi oo

Aslina said...

eksiden kecil-kecilan... hahaha... tu aa ganas sangat :P