Thursday, February 23, 2012

Jangan pandang luaran saje...


Aku rasa pakcik tadi mesti menyesal gelakkan aku dgn stiker kat moto aku.

Aku sibuk dgr lagu masa tu... tak jelas sgt pon dia cakap apa... tapi perasan ah reaksi dia dok gelak2 pasal stiker had laju kat moto aku dgn stiker selangor state padahal no plet penang... ada aku kisah...

Dah la gelak kat stiker, kutuk aku lg kata kaki tak sampai.... sementara nk tunggu lampu hijau tu mau jugak la dia agah2 macam nak ajak racing...

Berani ke?

Elok hijau je... teros aku pecut moto.

Ada jugak aku toleh. Eh? Mana pakcik tadi?? Takkan makan asap moto aku je... tadi iye2 sangat...

Len kali nak gelakkan orang, tengok dulu sape kau nak gelak... kang kene tinggal 7-8 tiang termasuk selekoh kang kau jugak yang malu....

Aku bawak moto, sejak2 lesen penuh ni, mana penah tak berani mati... asal sampai opis on time sudah. Ni baru moto. Nanti ada keta camne ah plak. Oh ye, akhirnye semalam aku pass jugak test keta...

Kena kumpul duit beli keta idaman. Hehe.

Posted via Blogaway & HTC Sense

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...