Monday, December 9, 2013

Takleh Tido

Sepanjang 2 minggu cuti ni kan, jadual tido aku dah lari gile2. Ntah kenapa ntah. 

Nak kata pengaruh Incik Jep, rasanya macam takde effect pun. Dalam 2 minggu aku cuti ni dia call pun time lunch hour dia, kalo kat Malaysia dalam pukul 8.30mlm camtu la... Tak ganggu time tido pun.

Aku blur la. Apa yang aku risau gila pun aku tak pasti. Sebab 2-3 hari sebelum ni aku dah cuba kurangkan tido petang. Memang tak tido langsung la. Lepas tu, aku cepat ngantuk pukul 11.00mlm macam biasa sebab dah tak tido petang.

Skarang ni masalah baru plak timbul. Dah elok2 ngantuk pukul 11.00mlm tu, dah siap tido lena bagai, tetiba boleh terjaga dalam pukul 1.30pagi camtu. Skang dah dekat pukul 3.00pagi. Dah sejam setengah aku terjaga terkebil2 tak boleh nak sambung tido.

Nak kata panas, kadang2 siap sejuk gigil2 lagi ha. Nak kata sejuk pulak, kipas dalam bilik aku ni memanjang je speed tahap maksimum. 

Acaner nak mula keje balik rabu nanti... Kang elok plak terlentok atas meja dari waktu lunch lajak sampai waktu balik kanggg... Eishhh... Ape bende takleh tido ni... Huwaaa... Tolonggg...

No comments: