Sunday, August 4, 2013

Hurmm

Excited dia pagi ni share story dia dah officially passed test "Life in UK". Just another few steps to become a British citizenship. For real. 

He gonna letgo his Malaysian citizenship. Tetiba aku jadi sedih. Tatau apesal. Maybe sebab dia cerita ngan aku, next year baru dia nak buat semua ni... Tapi test pon dah pass, so not so long way to go. 

Takpe, mujur la kitorang blom plan lagi pasal kawen. Haha. So aku ade banyak la masa lagi kat sini. Banyak lagi la kot... Atau... Still dengan long distance relationship macam sekarang. 

Banyak citer pasal long distance relationship yang penah aku baca, dorg sama citizenship, cuma bermastautin je kat luar. Ending dia balik juge ke pangkal jalan. Atau, yg mana hold citizenship luar negara (memang lahir sana) join program Malaysia my second home. Suka nau dorg dengan Malaysia. Tapi dier ni, give up citizenship.

Ahaha. Aku tatau ape aku pikir, tapi nak kata tak ready lagi, memang ah. Tatau sampai bila baru aku ready. Da la raya taon ni mungkin last aku raya kat sini. Pasal raya next year aku da janji nak beraya ngan dia kat sana. Haha. Agak2 Angah bagi tak aku pegi sana taon depan? Hihi...

No comments: