Monday, September 9, 2013

9/9/2013

It has been 635 days since we decided to be in serious relationship. 


Macam tak caya je bleh survive long distance relationship camni. Tak penah gaduh2. Cuma sekali sekala memain sentap2 tu ade la. Tapi sudahnye masing2 gelak je lepas tu. Dia susah nak marah orang, aku plak jenis susah nak marah orang aku sayang :P

Long distance relationship ni start taon 2011 je. Tapi relationship sebelum tu start dari taon 1998 lagi. Memang tak jangka langsung boleh survive lagi.

Lagi 365 hari je cukup 1000 hari. 

Ape jadi lepas 1000 hari? Entah. 

Tapi excited je masing2 nak tunggu genap 1000 hari tu. Sebab masing2 tak sangka boleh tahan sampai tahap camni. Dah la long distance relationship ni penuh cabaran. 

Ada aku kesah bab2 cabaran2 ni semua? Yang aku kisah, asalkan dia paham aku, aku paham dia, sama2 paham bila sibuk macam orang gila, sama2 macam nak gila, cukup. Hehe. 

No comments: