Tuesday, December 11, 2012

Sayang Dia <3

Pagi tadi aku terjaga dalam pukul 4.15am camtu sebab... Ntah, tetibe je terjaga. Pastu biasa la pas jaga kan mesti nak kelebet2 phone tengok tweet si MakTakBetul. Pe mimpi tah aku boleh ketagih baca tweet sengal dia ni.

Tengah layan gelak kecik dalam hati sesorang tetibe je Incik Jep call. Heeee confirm la hati berbunge riang... Camne la dier boleh tau aku rindu gile nak sembang ngan dier :)

Tapi tak sembang sangat pon, sempat la dier citer pasal hari pertama keje dier... Oh ye dier baru officially start keje as a graduate engineer :) excited gila. I'm so happy for him... Selebihnya?

Haha dia tengah hang around dalam studio. Dorg tengah prepare nk jamming. Sempat la kan nyanyi satu lagu utk aku. Hihi. Suke suke... Plus practise utk bday party membe2 dorg. Yeay, secara tak langsung bertambah la manusia yg adelah kawan2 baik dia yg aku kenal. Dorang semua sweet.

Sempat jugak aku ternganga tgk sorang pompuan ni main biola. Biola dah la style bukan cam biola biasa2 tu... Kemain la cantik dengan warne biru nye... Pastu bentuk "S". Huwaaa aku mmg suka tengok org main biola, aku wish aku pandai main biola, tapi tak pandai pon sbb xpenah blaja.

Tapi first song tu adelah sangat sweet. Thanks lalink :)

Sempat la aku snap gamba dia tengah feeling2 nyanyi. Ye lah pening sikit aku tengok kamera dia ke sana sini sebab sibuk dengan mic lagi, nyanyi, tapi still jugak nk cakap ngan aku, bg aku tgk ape yg dia buat. Dun worry, aku bukan jenis kuat cemburu... Aku percaya je org yg aku sayang walaupon tak 100% :)

Lain kali menyanyi lagi ye waktu kite facetime2 nnt.

Gamba dier nyanyi. Haha. Aku blur kan muke sendiri sbb xpakai tudung dan juge nampak sangat baru bangun tido. Segan kot utk tontonan umum. Haha :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...